-
4. Περίπτωση παραστατικών 6.1, 6.2, 8.1, 8.2, 3.1, 3.2 τα οποία δεν έχουν αντίστοιχα δικό τους τύπο πιστωτικού παραστατικού και χρειάζεται διόρθωση κατά τη διαβιβασή τους
-
5. Αυτοτιμολόγηση εξόδων και τίτλος κτήσης μέσω καναλιού παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης.
-
6. Διευκρίνιση σχετικά με την απώλεια διασύνδεσης, χρήση του offline QR Code της δεδομένης στιγμής του προβλήματος επικοινωνίας.
-
7. Χρήση Οffline QR σε περιπτώσεις απώλειας διασύνδεσης
-
8. Πελάτης με 2 ΑΦΜ, ένα ελληνικό και ένα από την Ισπανία ζητάει την έκδοση τιμολογίου στην Ελλάδα. Το τιμολόγιο θα περιλαμβάνει ΦΠΑ. Ποια είναι η διαδικασία για την έκδοση τιμολογίου εντός ΕΕ με ΦΠΑ, σε περίπτωση που ο πελάτης είναι απ
-
9. Διαβίβαση παραστατικού τύπου 11.3 μέσω παρόχου και έλεγχος ΑΦΜ
-
10. Έκδοση χρεωστικών παραστατικών με αρνητική αξία στις γραμμές το οποίο εμφανίζεται με θετικό πρόσημο.
-
11. Πελάτης έχει εκδόσει εκ παραδρομής απόδειξη λιανικής πώλησης 11.1 αντί για χρεωστικό τιμολόγιο 1.1 και για να το διορθώσει εξέδωσε πιστωτικό τιμολόγιο 5.1, αλλά δεν μπορεί να συσχετιστεί με την ΑΛΠ. Πώς αντιμετώπιζουμε τη συγκεκριμέ
-
12. Περίπτωση επαναποστολής του ίδιου παραστατικού στο myDATA. Εμφάνιση δύο παραστατικών στο portal του παρόχου και εμφάνιση μόνο του τελευταίου διαβιβασμένου στην ΑΑΔΕ.
-
13. Σενάριο Διαφορετικού MARK σε ERP, Portal και ΑΑΔΕ: Πιθανό Σενάριο και τρόπος αντιμετώπισης