-
4. Περίπτωση παραστατικών 6.1, 6.2, 8.1, 8.2, 3.1, 3.2 τα οποία δεν έχουν αντίστοιχα δικό τους τύπο πιστωτικού παραστατικού και χρειάζεται διόρθωση κατά τη διαβιβασή τους
-
5. Αυτοτιμολόγηση εξόδων και τίτλος κτήσης μέσω καναλιού παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης.
-
6. Διευκρίνιση σχετικά με την απώλεια διασύνδεσης, χρήση του offline QR Code της δεδομένης στιγμής του προβλήματος επικοινωνίας.
B2B / B2C (3)
Σε αυτήν την κατηγορία μπορείτε να βρείτε όλα όσα χρειάζεστε για τα παραστατικά B2B και B2C και POS
Ψηφιακά παραστατικά διακίνησης (3)
Σε αυτήν την κατηγορία μπορείτε να βρείτε όλα όσα χρειάζεστε για τα ψηφιακά δελτία αποστολής, αντίστροφη διακίνηση, δελτία ποσοτικής παραλαβής
B2G (4)
Σε αυτήν την κατηγορία μπορείτε να βρείτε όλα όσα χρειάζεστε για τα B2G παραστατικά.
-
Έχω λάβει αίτημα διόρθωσης από την Αναθέτουσα Αρχή. Πως μπορώ να κάνω τις απαραίτητες διορθώσεις;
-
Το παραστατικό έλαβε απόρριψη με σχόλιο Error -39 ΤΟ ΠΕΔΙΟ MARK ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΟ (BT-122)/"Possible KED infrastructure problem". Τι πρέπει να κάνω;
-
SoftReject (Για προγραμματιστές): Κλήση Μεθόδου Reseed Invoice
Δελτία Παραγγελίας (1)
Σε αυτήν την κατηγορία μπορείτε να βρείτε όλα όσα χρειάζεστε για τα ψηφιακά δελτία παραγγελίας και παραστατικά εστίασης
FreshDesk / Portal Διαχείρισης Αιτημάτων Υποστήριξης (2)
Σε αυτήν την κατηγορία μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το πως να ανοίξετε λογαριασμό στο FreshDesk για την καλύτερη διαχείριση των tickets σας.
Portal (8)
Σε αυτήν την κατηγορία μπορείτε να βρείτε τις διαθέσιμες λειτουργίες που προσφέρει το Portal.
-
Πώς να κάνετε log in για πρώτη φορά στο Portal του Παρόχου;
-
Πώς να κάνετε επαναφορά κωδικού πρόσβασης στο Portal του Παρόχου;
-
Γιατί εμφανίζονται και άλλες εταιρείες όταν κάνω log in και πώς μπορώ να αποχωρήσω από αυτές;
-
Πως μπορώ να προσθέσω ή να αντικαταστήσω το Λογότυπο της εταιρείας στα παραστατικά μου;
-
Δυνατότητα προσθήκης σχολίων στο Υποσέλιδο Παραστατικού (Παρατηρήσεις, Τράπεζες κλπ).
-
Πρόσθετες λειτουργίες στο portal παρόχου.