FreshDesk / Portal Διαχείρισης Αιτημάτων Υποστήριξης (2)
Σε αυτήν την κατηγορία μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το πως να ανοίξετε λογαριασμό στο FreshDesk για την καλύτερη διαχείριση των tickets σας.
B2G (4)
Σε αυτήν την κατηγορία μπορείτε να βρείτε όλα όσα χρειάζεστε για τα B2G παραστατικά.
-
Έχω λάβει αίτημα διόρθωσης από την Αναθέτουσα Αρχή. Πως μπορώ να κάνω τις απαραίτητες διορθώσεις;
-
Το παραστατικό έλαβε απόρριψη με σχόλιο Error -39 ΤΟ ΠΕΔΙΟ MARK ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΟ (BT-122)/"Possible KED infrastructure problem". Τι πρέπει να κάνω;
-
SoftReject (Για προγραμματιστές): Κλήση Μεθόδου Reseed Invoice
Portal (9)
Σε αυτήν την κατηγορία μπορείτε να βρείτε τις διαθέσιμες λειτουργίες που προσφέρει το Portal.
B2B / B2C (2)
Σε αυτήν την κατηγορία μπορείτε να βρείτε όλα όσα χρειάζεστε για τα παραστατικά B2B και B2C, όπως POS, Δελτία αποστολής.