Μπορώ να λάβω ενημέρωση αν ένας πελάτης μου δεν έλαβε το email ειδοποίησης;

Modified on Fri, 13 Jun at 9:28 AM

Μέσω του Portal στο κεντρικό Menu, αρχικά επιλέγουμε την ενότητα "Παραστατικά" και από τις διαθέσιμες επιλογές, την υποενότητα "Σφάλματα ειδοποιήσεων".



Στην συνέχεια μπορούμε να συμπληρώσουμε το διάστημα που επιθυμούμε και να προχωρήσουμε στην αναζήτηση.



Με την αναζήτηση θα λάβουμε σε μορφή λίστας, ποια email και σε ποια παραστατικά δεν παραδώθηκε η ειδοποίηση. 



Τέλος, την λίστα με τα κριτήρια που επιλέξαμε, έχουμε την δυνατότητα να την εξάγουμε είτε σε PDF μορφή είτε σε Excel επιλέγοντας το ανάλογο πεδίο. 




Επιπρόσθετα, μπορείτε να λαμβάνετε τις συγκεκριμένες ειδοποιήσεις στην ηλεκτρονική διέυθυνση που επιθυμείτε συμπληρώνοντας το πεδίο Εmail Εταιρείας όπως φαίνεται και στην κάτωθι εικόνα.


Διευκρινίζεται ότι η εν λόγω ειδοποίηση αφορά αποκλειστικά εάν παρέλαβε την ειδοποίηση ο αντισυμβαλλόμενος και δεν σχετίζεται με τη διαδικασία διαβίβασης του παραστατικού προς την ΑΑΔΕ και η συγκεκριμένη δυνατότητα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά σε χρήστες με δικαιώματα διαχειριστή (Admin).

 






Σε περίπτωση που εντοπίσετε αυτό το ζήτημα, μπορείτε να προχωρήσετε σε δημιουργία αιτήματος (Ticket) και το αρμόδιο τμήμα support της Impact θα το επιλύσει.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article