Πώς να εντοπίσετε εύκολα και αποδοτικά τις πληροφορίες που χρειάζεστε στο portal παρόχου;

Modified on Mon, 27 Oct at 10:41 AM

Η αναζήτηση παραστατικών στο portal του παρόχου μπορεί να πραγματοποιηθεί με διάφορους τρόπους, αξιοποιώντας φίλτρα και δεδομένα όπως τα παρακάτω: 


 

  1. Σειρά - Αριθμός
    Αναζητήστε παραστατικά με βάση τη σειρά και τον αριθμό τους.
    Σημείωση: Βεβαιωθείτε ότι η αναζήτηση γίνεται με την ακριβή μορφή που εμφανίζεται στο portal. Π.χ., για το παραστατικό «ΤΙΜ-1173», πρέπει να αναζητήσετε ακριβώς «ΤΙΜ-1173», διατηρώντας το ίδιο διαχωριστικό.


         

 

  1. ΑΦΜ
    Αναζητήστε παραστατικά βάσει του ΑΦΜ.
    Σημείωση: Χρησιμοποιήστε το σωστό πρόθεμα. Για ελληνικό ΑΦΜ, η μορφή πρέπει να είναι «ELXXXXXXXXX», όπου «X» είναι οι αριθμοί του ΑΦΜ. 


  

  1. ΜΑΡΚ
    Αναζητήστε παραστατικά χρησιμοποιώντας τον μοναδικό κωδικό ΜΑΡΚ. 


       

 

  1. Εσωτερικός Αριθμός (Internal Document Id)
    Αναζήτηση με τον εσωτερικό αριθμό ταυτοποίησης του παραστατικού, όπως έχει καταχωρηθεί στο σύστημα.


       A close up of a logo 
AI-generated content may be incorrect.

 

  1. Επιλογή Κεντρικών και Υποκαταστημάτων
    Εφόσον είναι ενεργοποιημένη η δυνατότητα στο portal, μπορείτε να φιλτράρετε τα παραστατικά σύμφωνα με το κεντρικό ή το υποκατάστημα που τα έχει εκδώσει. 




 

  1. Κατάσταση παραστατικού
    Φιλτράρετε τα παραστατικά με βάση την κατάστασή τους, επιλέγοντας από:
    • Όλα
    • Τρέχοντα
    • Αρχειοθετημένα



 

  1. Ημερομηνία ή Χρονική Περίοδος 
    Επιλέξτε συγκεκριμένη ημερομηνία ή χρονικό διάστημα για την αναζήτηση παραστατικών που εκδόθηκαν εντός αυτής της περιόδου.


 

Χρησιμοποιώντας τα παραπάνω φίλτρα, μπορείτε να πραγματοποιείτε στοχευμένες και αποδοτικές αναζητήσεις, εντοπίζοντας εύκολα τα παραστατικά που σας ενδιαφέρουν.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article