Σε περίπτωση επικοινωνίας όπου το POS σας επιστρέφει το μήνυμα ότι η υπογραφή δεν είναι έγκυρη, ενδέχεται κάποια τιμή στο αίτημα προς το POS να μην έχει συμπληρωθεί σωστά.
Έλεγχος Ορθότητας Δεδομένων
- Provider ID: Βεβαιωθείτε ότι το providerId αντιστοιχεί στον πάροχο που χρησιμοποιείτε.
- Περιβάλλον Συναλλαγής: Ελέγξτε ότι η συναλλαγή πραγματοποιείται στο σωστό περιβάλλον (Demo ή παραγωγικό).
Για τη διευκόλυνσή σας, οι τιμές του providerId ανά πάροχο είναι:
- Softone : Demo → 001, Production → 101
- Impact: Demo → 003, Production → 103
- Prosvasisgo: Demo → 009, Production → 109
Έλεγχος Ορθότητας URL
Επιβεβαιώστε ότι η κλήση για την υπογραφή γίνεται στο σωστό URL του παρόχου ηλεκτρονικής τιμολόγησης:
Impact:
- Demo (UAT): https://einvoiceapiuat.impact.gr/PosTransactions/signpos
- Production: https://einvoiceapi.impact.gr/PosTransactions/signpos
Softone:
- Demo (UAT): https://einvoice-demo.s1ecos.gr/PosTransactions/signpos
- Production: https://einvoice.coreapi.s1ecos.gr/PosTransactions/signpos
Prosvasis:
- Demo (UAT): https://einvoiceapiuat.prosvasis.com/PosTransactions/signpos
- Production: https://einvoiceapi.prosvasis.com/PosTransactions/signpos
Επικύρωση Υπογραφής
Η εγκυρότητα της υπογραφής μπορεί να ελεγχθεί μέσω του Portal, στην καρτέλα "Υπογραφές Παρόχου", επιλέγοντας την ενότητα "Επικύρωση Υπογραφής".
Διαδικασία Ελέγχου
- Εισαγωγή Δεδομένων: Συμπληρώστε το POS Input στην αντίστοιχη καρτέλα.
- Εισαγωγή Υπογραφής: Εισαγάγετε την υπογραφή που επιθυμείτε να ελέγξετε.
- Επιλογή NSP: Επιλέξτε τον αντίστοιχο NSP Provider.
- Έλεγχος Σφαλμάτων: Σε περίπτωση εμφάνισης σφάλματος, ελέγξτε στην καρτέλα "Υπογραφές" αν η συγκεκριμένη υπογραφή έχει ήδη χρησιμοποιηθεί.
Στην ενότητα "Υπογραφές", προβάλλονται όλες οι υπογραφές που έχουν εκδοθεί από τον πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης για πληρωμές μέσω POS. Κάθε υπογραφή συνοδεύεται από σχετικές πληροφορίες, όπως η ημερομηνία έκδοσης και η κατάσταση χρήσης της.
Έαν τίποτα από τα παραπάνω δεν ευθύνεται και έγιναν οι έλεγχοι από την πλευράς σας, θα χρειαστεί να έρθετε σε επικοινωνία με τον NSP Provider.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article