-
1. Δελτία παραγγελίας τρόπος αντιμετώπισης μερικής ακύρωσης λόγω επιστροφής, διόρθωσης ή κεράσματος.
-
2. Πώς μπορώ να ελέγξω αν έχω ανοιχτά Δελτία Παραγγελίας στο Portal ;
-
3. Ποιοι είναι οι κύριοι έλεγχοι που διενεργούνται σε περιπτώσεις δελτίων παραγγελίας;
-
4. Τι γίνεται αν ένας πελάτης θέλει να πληρώσει το μισό του λογαριασμού με απόδειξη και το άλλο υπόλοιπο με τιμολόγιο;
-
5. Τι συμβαίνει εάν έχω εκδώσει ένα δελτίο παραγγελίας 8.6 και θέλω να καλύψω ολόκληρο το ποσό για το τραπέζι;
-
6. Παραστατικά τύπων 8.4, 8.5, 8.6 τα οποία έχουν λάβει ΜΑΡΚ κατά την αναζήτηση στην ΑΑΔΕ δεν εμφανίζονται. Είναι φυσιολογικό που δεν εμφανίζονται ή πρέπει να αναζητηθούν κάπως αλλιώς;
-
7. Τι συμβαίνει στην περίπτωση που θέλουμε να εφαρμόσουμε έκπτωση/δωρεάν για μέρος του ποσού; Εαν ο πελάτης θέλει να μετακινηθεί σε άλλο τραπέζι, ποια η διαδικασία αντιμετώπισης της τρέχουσας παραγγελίας;