7. Τι συμβαίνει στην περίπτωση που θέλουμε να εφαρμόσουμε έκπτωση/δωρεάν για μέρος του ποσού; Εαν ο πελάτης θέλει να μετακινηθεί σε άλλο τραπέζι, ποια η διαδικασία αντιμετώπισης της τρέχουσας παραγγελίας;

Modified on Sat, 29 Nov at 6:25 PM

Σε αυτήν την περίπτωση, εκδίδω ένα νέο 8.6 με recordTypeCode 7, που περιλαμβάνει όλες τις τιμές και τις ποσότητες από την αρχική παραγγελία.
Στη συνέχεια, εκδίδουμε ένα νέο 8.6 με τα ποσά που πρέπει να πληρώσει ο πελάτης.
Στο τέλος με την έκδοση ενός χρεωστικού παραστατικού (πχ 1.1 ή 11.1) συσχετίζονται και τα τρία διαβιβασμένα δελτία 8.6 για το κλεισιμό τους.
 
 
Στη περίπτωση όπου ένας πελάτης μετακινηθεί σε άλλο τραπέζι, κλείνουμε τη τρέχουσα παραγγελία του 8.6 του πελάτη με την διαβίβαση ενός νεόυ 8.6 χρησιμοποιώντας το recordTypeCode 7 και εκδίδουμε ένα παραστατικό μηδενικής χρέωσης για συσχέτιση και κλείσιμο με τα 8.6 του πρώτου τραπεζιού.
 Στη συνέχεια, ανοίγουμε ένα νέο 8.6 για το τραπέζι όπου μετακινήθηκε ο πελάτης.

 

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article