Για να προσθέσετε έναν νέο χρήστη στην εταιρεία στην οποία έχετε κάνει είσοδο, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
1) Βεβαιωθείτε ότι έχετε κάνει είσοδο ως Διαχειριστής (Admin) της συγκεκριμένης εταιρείας.
2) Από το κεντρικό μενού επιλέγετε "Διαχείριση" και στη συνέχεια "Διαχείριση Χρηστών".
3) Στην επόμενη οθόνη, στον πίνακα "Ρυθμίσεις Χρηστών Εταιρείας", κάντε κλικ στην επιλογή "Προσθήκη".
4) Στη νέα οθόνη, συμπληρώστε το email του χρήστη που επιθυμείτε να προσθέσετε στην εταιρεία που κάνατε log in.
Με αυτόν τον τρόπο, ο χρήστης θα προστεθεί στην εταιρεία που έχετε κάνει log in.
Μπορείτε να ενημερωθείτε για τα δικαιώματα των χρηστών πατώντας εδώ
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article