Στον πίνακα των παραστατικών, τι σημαίνουν τα σύμβολα που λαμβάνει το παραστατικό;

Modified on Sat, 6 Dec at 1:11 AM

Mπορείτε να δείτε την κατάσταση του παραστατικού, ελέγχοντας την στήλη "Κατάσταση" στα εξερχόμενα παραστατικά.



Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι τα συγκεκριμένα εικονίδια είναι ενημερωτικά και αντικατοπτρίζουν τις καταστάσεις που έχει περάσει το παραστατικό.


Παρακάτω επισυνάπτεται εικόνα με όλες τις καταστάσεις των παραστατικών. 
Τα σύμβολα είναι τα παρακάτω :


 Υποδεικνύει ότι το παραστατικό είναι μη αναγνωσμένο .


  Υποδεικνύει ότι το παραστατικό είναι αναγνωσμένο.


   Υποδεικνύει ότι το έγγραφο έχει υποβληθεί στην ΑΑΔΕ.


 Υποδεικνύει ότι ο παραστατικό ακυρώθηκε .

 

 Υποδεικνύει ότι το έγγραφο έχει λάβει υπογραφή παρόχου .

 

 Υποδεικνύει ότι κατά την έκδοση / διαβίβαση του παραστατικού υπήρξε κάποιο τεχνικό πρόβλημα από πλευρά εκδότη του παραστατικού .

 

Υποδεικνύει ότι κατά την έκδοση / διαβίβαση του παραστατικού υπήρξε αδυναμία επικοινωνίας του παρόχου με το my Data .     


  Υποδεικνύει ότι διαβιβάστηκε σε πραγματικό χρόνο.



Κατάσταση B2G παραστατικού 


  Υποδεικνύει ότι έχει γίνει αποστολή του παραστατικού  στο ΚΕΔ .


  Υποδεικνύει ότι το παραστατικό έχει παραληφθεί από τo ΚΕΔ.


Υποδεικνύει ότι το παραστατικό έχει παραληφθεί από την αρμόδια αναθέτουσα αρχή.

 

  Υποδεικνύει ότι το παραστατικό έχει γίνει αποδεκτό από την αρμόδια αναθέτουσα αρχή.


  Υποδεικνύει ότι το παραστατικό δεν έχει γίνει αποδεκτό από την αρμόδια αναθέτουσα αρχή ή απο το ΚΕΔ .


  Υποδεικνύει ότι το παραστατικό έχει λάβει Soft Reject από την αναθέτουσα αρχή .

Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το Soft Reject και το πως να υλοποιήσετε τις διορθώσεις μπορείτε να μεταβείτε στο σχετικό άρθρο πατώντας εδώ


Υποδεικνύει ότι το παραστατικό έχει εξοφληθεί.


 

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article