Πού μπορώ να δω ποια παραστατικά δεν έχουν διαβιβαστεί και τον λόγο για τον οποίο δεν ολοκληρώθηκε η διαβίβασή τους;

Modified on Tue, 10 Jun at 2:11 PM

Στο Portal του παρόχου, δίνεται η δυνατότητα να μπορεί ένας χρήστης να παρακολουθήσει ποια παραστατικά δεν διαβιβάστηκαν και τι σφάλμα έλαβαν. 


Στην κεντρική οθόνη που εμφανίζεται μετά την είσοδο, επιλέγετε την ενότητα Παραστατικά και στην συνέχεια την υποενότητα Σφάλματα Διαβίβασης.




Στην επόμενη οθόνη μπορείτε να επιλέξετε την ημερομηνία ελέγχου και κάντοντας click στην αναζήτηση, θα εμφανιστούν παρακάτω τα παραστατικά που έλαβαν σφάλμα κατά την προσπάθεια διαβίβασης. 



 


Τέλος υπάρχει η δυνατότητα, κάνοντας click στην στήλη Σφάλματα και συγκεκριμένα στο σημείο Προβολή, να λάβετε γνώση για το σφάλμα.




Πολύ σημαντικό που πρέπει να γνωρίζετε είναι ότι το σφάλμα ενός παραστατικού μπορείτε να το αναζητήσετε με βάση την ημερομηνία έκδοσης του παραστατικού και όχι με την ημερομηνία προσπάθειας διαβίβασης.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article