12. Περίπτωση επαναποστολής του ίδιου παραστατικού στο myDATA. Εμφάνιση δύο παραστατικών στο portal του παρόχου και εμφάνιση μόνο του τελευταίου διαβιβασμένου στην ΑΑΔΕ.

Modified on Mon, 1 Dec at 5:28 PM

Κάθε παραστατικό που λαμβάνει ο πάροχος μοναδικοποιείται και ελέγχεται με βάση το Internal Document ID, εφόσον έχει ήδη καταχωρηθεί στη βάση μας. Μέσω αυτού του ελέγχου εντοπίζεται ενδεχόμενη διπλή καταχώριση. Εάν δεν εντοπιστεί προηγούμενη καταχώριση με αυτό το id, προχωρούμε στην αποστολή του παραστατικού, η οποία με τη σειρά της ελέγχει την ύπαρξη του παραστατικού και επιστρέφει το σχετικό response.

Σε περιπτώσεις διπλής αποστολής του ίδιου παραστατικού με ελάχιστη χρονική απόκλιση, παρατηρείται ότι το σύστημα δεν προλαβαίνει να καταχωρίσει το πρώτο παραστατικό εγκαίρως, με αποτέλεσμα να μην επιστρέφεται σφάλμα διπλής καταχώρισης (duplicate) στη δεύτερη αποστολή. Για τον λόγο αυτό, συνιστούμε τα συστήματα που διασυνδέονται με τον πάροχο να αποφεύγουν διαβιβάσεις με τόσο μικρή χρονική διαφορά, και να τηρούν ελάχιστο χρονικό διάστημα των 500 ms μεταξύ των αποστολών.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article