Υπάρχουν περιπτώσεις όπου το MARK του παραστατικού που εμφανίζεται στο ERP και στο Portal διαφέρει από αυτό που έχει καταχωρηθεί στην ΑΑΔΕ. Αυτό μπορεί να συμβεί όταν, κατά τη διαβίβαση λαμβάνουμε timeouts.
Σε αυτές τις περιπτώσεις, το παραστατικό παραμένει σε ουρά και όταν αποκατασταθεί η επικοινωνία, το σύστημα προσπαθεί να το επαναδιαβιβάσει αυτόματα.
Όταν, στο μεταξύ, επιχειρήσουμε να επαναδιαβιβάσουμε το παραστατικό επιτυχώς, λαμβάνουμε το MARK και το UID από την ΑΑΔΕ και γίνεται η εγγραφή του παραστατικού στο Portal.
Ωστόσο, αν δεν έχει ακόμα ενημερωθεί το σύστημα με την πρώτη επαναδιαβίβαση,ενημερώνεται το ίδιο παραστατικό ξανά με νέο MARK (μεγαλύτερο από το προηγούμενο). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εμφανίζεται διαφορετικό MARK:
- Στο ERP & Portal: το MARK που στάλθηκε αρχικά
- Στην ΑΑΔΕ: το MARK που δόθηκε αργότερα
Για να επιβεβαιώσουμε αν πρόκειται για αυτό το σενάριο, μπορείτε να καλέσετε την εντολή GET /invoice/doc και να ελέγξει αν το UID που επιστρέφει από την ΑΑΔΕ είναι ίδιο με αυτό που έχει αποθηκευτεί στο ERP και το Portal. Εφόσον το UID είναι ίδιο, δεν απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article