13. Σενάριο Διαφορετικού MARK σε ERP, Portal και ΑΑΔΕ: Πιθανό Σενάριο και τρόπος αντιμετώπισης

Modified on Mon, 1 Dec at 5:30 PM

Υπάρχουν περιπτώσεις όπου το MARK του παραστατικού που εμφανίζεται στο ERP και στο Portal διαφέρει από αυτό που έχει καταχωρηθεί στην ΑΑΔΕ. Αυτό μπορεί να συμβεί όταν, κατά τη διαβίβαση λαμβάνουμε timeouts


Σε αυτές τις περιπτώσεις, το παραστατικό παραμένει σε ουρά και όταν αποκατασταθεί η επικοινωνία, το σύστημα προσπαθεί να το επαναδιαβιβάσει αυτόματα. 

Όταν, στο μεταξύ, επιχειρήσουμε να επαναδιαβιβάσουμε το παραστατικό επιτυχώς, λαμβάνουμε το MARK και το UID από την ΑΑΔΕ και γίνεται η εγγραφή του παραστατικού στο Portal.
Ωστόσο, αν δεν έχει ακόμα ενημερωθεί το σύστημα με την πρώτη επαναδιαβίβαση,ενημερώνεται το ίδιο παραστατικό ξανά με νέο MARK (μεγαλύτερο από το προηγούμενο). Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εμφανίζεται διαφορετικό MARK

  • Στο ERP & Portal: το MARK που στάλθηκε αρχικά 
  • Στην ΑΑΔΕ: το MARK που δόθηκε αργότερα

 

Για να επιβεβαιώσουμε αν πρόκειται για αυτό το σενάριο, μπορείτε να καλέσετε την εντολή GET /invoice/doc και να ελέγξει αν το UID που επιστρέφει από την ΑΑΔΕ είναι ίδιο με αυτό που έχει αποθηκευτεί στο ERP και το Portal. Εφόσον το UID είναι ίδιο, δεν απαιτείται καμία περαιτέρω ενέργεια.

Was this article helpful?

That’s Great!

Thank you for your feedback

Sorry! We couldn't be helpful

Thank you for your feedback

Let us know how can we improve this article!

Select at least one of the reasons
CAPTCHA verification is required.

Feedback sent

We appreciate your effort and will try to fix the article