Η δυνατότητα Soft Reject αφορά την απόρριψη ενός παραστατικού με την προοπτική διόρθωσης και επαναποστολής του, χωρίς να είναι απαραίτητη η έκδοση πιστωτικού και νέου χρεωστικού. Σε περίπτωση που μια Αναθέτουσα Αρχή διαπιστώσει εσφαλμένη συμπλήρωση πεδίων του τιμολογίου, που δεν περιλαμβάνονται όμως στο υποχρεωτικό περιεχόμενο του τιμολογίου όπως ορίζεται στο άρθρο 9 του ν.4308/2014 (ΚΥΑ), μπορεί να απορρίψει το τιμολόγιο με «δυνατότητα επανυποβολής του από τον Προμηθευτή».
Σε αυτό το ΝΕΟ μήνυμα απόρριψης η Αναθέτουσα Αρχή καθορίζει και τα πεδία που έχει γίνει εσφαλμένη
συμπλήρωση. Το Τιμολόγιο επανυποβάλεται από τον Προμηθευτή χωρίς να πάρει νέο MARK.
Επιτρέπεται να αλλάξει ΜΟΝΟ τα παρακάτω πεδία (ένα ή περισσότερα ή και να μην κάνει
αλλαγή – σε περίπτωση λάθος συνεννόησης).
Σας παραθέτουμε τις οδηγίες για τη χρήση της συγκεκριμένης κλήσης, καθώς και τα απαραίτητα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε προκειμένου να εφαρμόσετε τις απαιτούμενες διορθώσεις και να προωθήσετε εκ νέου το παραστατικό.
Το Endpoint υποστηρίζει την παραπάνω ανάγκη αποστολής ενός υπάρχοντος παραστατικού.
Η επιτυχής κλήση προϋποθέτει την αποστολή ενός ApiKey στην ενότητα headers ,το οποίο
είναι υποχρεωτικό
ApiKey: κλειδί διαβίβασης εκδότη
Demo Url : https://einvoice-demo.s1ecos.gr/B2GInvoice/ReseedInvoice
Production Url : https://einvoice.coreapi.s1ecos.gr/B2GInvoice/ ReseedInvoice
Περιγραφή Endpoint ReseedInvoice
Η κλήση της μεθόδου ReseedInvoice προωθεί το παραστατικό στο Κέντρο Διαλειτουργικότητας
Η κλήση έχει τα ακόλουθα χαρακτηριστικά: • / ReseedInvoice, μέθοδος Post
Υποχρεωτικά πεδία
ApiKey – Header Body of Method – json
{
"issuerTin": "string",
"internalDocumentId": "string",
"projectReferenceBt11": "string",
"contractDocumentReferenceBt12": "string",
"partyIdentificationBt46": "string",
"buyerReferenceBt10": "string",
"purchaseOrderReferenceBt13": "string"
}
όπου
Κατά την επιτυχή εκτέλεση επιστρέφεται response status code με τιμή 200
{
"Success": true / false,
"statusMessage": "Επιτυχής επαναπροώθηση" / "Πρόβλημα στην
επαναποστολή"
}
Στην περίπτωση που το status του παραστατικού δεν επιτρέπει την αποστολή, αυτή δεν θα πραγματοποιηθεί και θα επιστραφεί μήνυμα λάθους
{
"Success": false,
"Message": "The request is still being processed."
}
Οι απαντήσεις που μπορείτε να λάβετε είναι ο παρακάτω :
Υπενθυμίζουμε ότι, σε περίπτωση επιστροφής αρνητικών κωδικών, είναι δυνατή η εκ νέου αποστολή του τιμολογίου με τις απαραίτητες διορθώσεις, χωρίς να απαιτείται η έκδοση νέου ΜΑΡΚ.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article