Τα σφάλματα αυτά δημιουργήθηκαν λόγο αστοχιών του Access Point του ΚΕΔ.
Πιο συγκεκριμένα, σε B2G παραστατικά, μετά την αποστολή στο ΚΕΔ, επιστρέφει σφάλμα "Error - 39: ΤΟ ΠΕΔΙΟ MARK ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΥΡΟ (BT-122)" ή "Possible KED infrastructure problem".
Για τις περιπτώσεις αυτές η επίσημη οδηγία του ΚΕΔ είναι να πραγματοποιείται επαναπροώθηση των παραστατικών. Την συγκεκριμένη ενέργεια αναλαμβάνει αρμόδιο τμήμα μας και το ζήτημα διευθετείται από τον Πάροχο.
Από την πλευρά του εκδότη δεν χρειάζεται καμία ενέργεια.
Was this article helpful?
That’s Great!
Thank you for your feedback
Sorry! We couldn't be helpful
Thank you for your feedback
Feedback sent
We appreciate your effort and will try to fix the article